Isolering

Upp och hoppa på min lediga dag.
07.30.
Det är bäcksvart ute, det blåser ute på gården.. Jag fummlar omkring i mörkret i min svarta velour hood och matchande byxor med gulddetaljer. Letar efter mina tofflor. Barbie-rosa tofflor som man trär över fötterna - ungefär som sockeplast. As-Hett.
Det tar nästan 15 minuter för mig att vakna till. 
 
Nu är jag lite mer vaken. Men inte helt. Måste fortsätta skriva på min engelska uppgift i Law and Gender, ska vara klar tills på torsdag - därav min isolering från omvärlden och frånvaro på den här bloggen, OCH min otroliga humor. Den enda jag skriver om just nu är studierna och träning.
Jag ska skärpa mig jag lovar.

Men ända tills jag är klar med både tenta och uppgift får ni nöja er med den lila gnutta humor jag kan bjuda på.

Sådärja.

Och igår fick Mikael Persbrandt en guldbagge.
Sådärja!

Need I say more.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0