Kommer sakna min Lisa <3

Inatt åker Lisa iväg, utomlands. Jahapp. Bara sådär. Det gör ont när en stor kärlek bara lämnar en, utan att se tillbaka. Och när hon kommer tillbaka är hon brunare än mig - oförlåtligt.

Kommer sakna dig lilla snuttan. Ha en underbar resa - för det är DU värd.

Igår hade vi Födelsedagsfest för Anja & Lisa J, och såklart avskedsfest för Lisa L. Det var såå roligt! Men icke bra för hälsan, har varit lite dålig de senaste dagarna och det blev inte bättre precis, men det var det faktiskt värt för jag hade inte velat missa det för allt i världen.
Älskar er mina underbara vänner.

Nu ska jag dricka Te och se på "Trollkarlens hemligheter" på 5an. :)




Kommentarer
Postat av: Heléne

så fina ni är!! hoppas du mår bättre snart! te är liiite bättre än kaffe i alla fall! :) krya på dig! Kram!

2009-01-27 @ 22:23:03
URL: http://lillamaggan.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0