Lovelii Friday

Ledig Fredag - bästa dagen att vara ledig på =)

Tog en liten promenad imorse till MakeupStore och hälsade på Suzanne.
Åkte sen iväg med Pappa och Nordin till Marieberg och köpte en ny dator till miiiig. En Sony Vaio, världsfin, silver med svart tangentbord..

Ville ha en främst i studiesyfte, sen fick jag ett litet bidrag av Pappa också, snälliis =)
Han köpte själv en HP, så vi åkte därifrån med två splitternya datorer.

På eftermiddagen, Bodypump, yeah. Lagade middag till familjen på kvällen på Nordins begäran - en sorts enchilladas, wraps med tacoköttfärs, massor med färska grönsaker, salsa, creme fraiche paprika&chili och ost. Jag blev populär efter den middagen.

Nu. Bostadsjuridik. Tenta. Snart. Ont. I. Magen.ZZZZzzzzZZZZZ.
Ska sova efter det, nattii sweet things.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag som trodde du skulle ha en rosa ;)

2009-01-04 @ 00:51:37
URL: http://sannhul.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0