Me <3 Modström

Nu har jag klickat runt lite bland kläder och skor *aja baja*. Råkade beställa ett par skiiitsnygga platå skor. Fan oxå.
Ska fota och lägga upp när de kommer hem till moderskeppet.

Nu vill jag ha vår (fast jag har inte tagit bort julsakerna än)
Ljus - Kom igen nu, nu visar vi upp alla defekter i fräscht vårdagsljus
Värme - bort med gåshuden *klapp klapp klapp* bort med gåshuden *klapp klapp klapp*
Solsken - Videobiljardens solrör just don't cut it anymore.
Vårkläder(!) - Våga vägra Jeansjacka + matchande jeansbyxa
Högklackade skor - Jag vägrar gå i högklackat om det är en gnutta is ute. Jag + höga skor + isgata = Neej nej nej. NEEJ!)

Längtar tills in älskling kommer ut ur garderoben. Nu menar jag bara vårjackan, och ingen annan. Min Modström från SOUK, min svarta älskling med guld guld guld detaljer.

Modström gör så fina kläder, de här hittade jag på Nelly, dock ett ganska magert utbud, men vackra kläder.

Once you go glitter - you never go back.

Jävligt heeet swimsuit
- så länge man inte är för stor upptill är det så grymt fint med en så djup uringning. 

Jackan e sååå söt, men wtf GE MIG SKORNA(!)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0