Nostalgi

Freedag! Så härligt - speciellt när man är ledig!

Gick upp till jobbet vid öppning för att handla en kofta som satts ned i pris till ynka 129:-, ett fynd.
Traskade in i min favvo-smyckes butik och handlade örhängen, köpte massa goa grejer på ICA och promenerade hem.
När jag får tid ska jag bara gå ut och promenera dit jag än vill, och mata ankor.. det är inget skämt. =)   

Snart är det BodyPump 60min , och ikväll ska jag och pojken äta Kinamat, wokad kyckling, grönsaker m.m och titta på Tv en liten stund. Myyyyyys. Sen måste jag plugga igen =P

 
Jag letade igenom min dator lite och fann ett ental gamla bilder.



Anjas gamla lgh


En kväll på Klaras med Lisa och det var Nathalies tur att stå i baren då jag var ledig.


Älskade Lisa med min andra älskade Lisa's dildo. Jag hoppas än idag att den var oanvänd..


Jag och Anja vid en Nelly-visning.

Studenten! Sandra, Lisa, Carro, Lina och Anna

Yeeeeiii =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha....hm ja...den där dildon va SJÄLVKLART oanvänd....=)

2009-01-16 @ 19:38:52
URL: http://kauf23.blogg.se/
Postat av: Sofia

Å vilka söta bilder babe :)

2009-01-23 @ 13:37:00

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0