Yeah Let's kick ass.

Im going to kick your Ass!! ...... - I first need a minute to Stretch(!)

Har ni sett filmen? Då vet ni vad jag menar.

Mysfredag.
BodyStep blev dagens träning, beach 2012 -  Here I come. 

Dagens kvällsmat - SubWaaaay. Och då är det; Spicy ItalianParmesan Oregano bröd, med Chipotle Southwest som gäller. mm mummisss.


Kvällens program; På Spåret - mina vänner kallar mig pensionär.
Filip & Fredrik var med, vilket gör det ännu bättre.

*Under en fråga* ....Kan det vara Genéve dom menar?? / Filip & Fredrik
GENÉVE - DET ÄR EN OST!! /Nordin

Tack för dom visa orden.

I helgen är jag L-E-D-I-G.
Bästa starten på Lördagsmorgonen - Bodypump kl 09, yeaaaah.
 

Kommentarer
Postat av: Anja

Haahahahahahahahahahaha!

2009-02-01 @ 15:42:49
Postat av: belloo

Hej Ellen :) Hittade till din blogg minsann. Hoppas allt är bra med dig! kram bella

2009-02-01 @ 19:36:50
URL: http://belloo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0