Nytt år - nya möjligheter

Såhär efter nyår, efter alla nyårslöften, är folk i full gång med sina 'nya liv'. Jag säger; Skit i erat 'nya liv' och gör något bra av det gamla istället.
  

Jag gav inget nyårslöfte i år, tänker bara hålla samma tempo som jag gjort hitills men kanske bli ännu bättre;
Nya kurser till våren - Juridisk Fortsättningkurs & Arbetsrätt
Jobba,  Zara, 25timmar á 5h/5dagar.
Workout - i snitt, 6 pass/veckan. - Bättre kondition och välmående.

På Gymmet idag la man märke till att det var dubbelt så mycket folk än vad det brukar vara. Folk som lovat sig själva att börja träna efter nyår kanske? Det är bra de, kör hårt. Och mitt tips är;
Bodycombat !!
 
Bästa träningen man kan gå på.
På slutet var jag så varm i kroppen så att min navelpiercing kändes som en isbit när den nuddade magen då vi gjorde armhävningar. Armarna är alldeles heta när passet är slut,
slag, kickar, biceps-hävningar, arm-hävningar, sit-ups - ge mig mer mer mer.

Im addicted. Nu ska jag gå och gnaga på ett kuddfodral som en annan beroende.

Kommentarer
Postat av: lisa

gissa vad mitt nyårslöfte var=p

2009-01-08 @ 09:32:02
URL: http://calidora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahhaahhhahahaha =D för skön!!

2009-01-08 @ 21:59:31

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0