Well, Hello you.

Im Baaaack.

Jag har kommit på mig själv att jag slarvar ibland med inläggen, men syftet från början med den här bloggen var att avreagera och kommentera saker och ting som händer i vardagen - och på partiii'n =D Och de senaste dagarna har jag mest legat hemma och vilat, kanske inte så mkt att skriva om då.

Nu är jag äntligen hemma från jobbet, försöker slappna av lite för att bli av med spänningshuvudvärken, men det är fixat nu - speciellt nät ögonen vilar på denna going

Ni förväntade er kanske en bild på Johnny Depp, men Nä! inte den här gången.

Underbart söt make up-väska
från Make Up Store, smakar det så kostar det  - 1495:-


Nu är krafterna tillbaka, med hjälp av en underbar fruktsallad som jag gjort på Granatäpple, banan, kiwi, äpple, Blodapelsin, Grape & solrosfrön.
Time for BodyStep.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0