ZZ zz ZZ zz

Jahopp. Här sitter jag och skriver till sista uppgiften i Law and Gender. Domestic violence handlar pmet om. Åtta sidor ren och perfekt engelska ska det bli inklusive framsida, syfte, metod, källförteckning och allt vad det nu heter. Tänkte nästan be Nathalie om hjälp, hon är rätt så hajj på det här med engelska..

(Två kunder kommer in till nat på frisör salongen. Dom talar engelska.)
Nathalie - Welcome. Ja men you can hänga av er over there. *pekar på klädeshängaren*

Hitills har jag bara somnat med datorn i knäet tre gånger, vaknade av att hakan slog i bröstet.

Pappa brukade somna en hel del framför tv:n förr. En gång när vi i familjen var i köket och fixade med något att äta och sedan gick tillbaka in i vardagsrummet satt pappa där, sovandes, frammåtlutad att han hade huvudet mellan knäna och händerna hängandes i golvet.
Jag - PAPPA! Sov inte!
Pappa - *snarkar till* nerrå, jag bara ... lutade med frammåt lite.

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha låter bekant, min far gör precis likadant =)

2009-01-04 @ 22:48:17
URL: http://sannhul.blogg.se/
Postat av: mattis

hahahaahhaah=DD

2009-01-06 @ 21:37:41
URL: http://calidora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0