Familjen

Följande inlägg skall läsas med bakgrundsmusik.
Tryck på Play.

 

En vanlig kväll hemma hos familjen.
Gustaf spelar låten från Spotify i vardagsrummet efter maten.. Nordin sitter på toaletten..

När musiken startar och har sitt intro börjar jag och mamma rycka extremt på axlarna i takt, Gustaf småstudsar i fotöljen.
När de börjar sjunga gör vi det också, högt och falskt. Pappa tittar på oss och skakar på huvudet..

Jag, mamma och Gustaf - ..TIIIDEN DEN STANNAR NÄR VI RÖÖR VI VARAN' ÅÅÅ JAG LÄTTAR JAG FLYGER JAG...
Nordin öppnar SNABBT dörren från toaletten (fortfarande sittandes) - ...SVÄVAR FRAM!! 

Kommentarer
Postat av: Heléne

hahaha, underbart!

2009-08-01 @ 18:47:16
Postat av: Louise

haha haha haha =D

2009-08-02 @ 19:42:26
Postat av: Sanna

Sanna saknar Ellen också!

2009-08-02 @ 21:02:02
Postat av: Anja

hahahahaahhahhahaaha

2009-08-03 @ 12:11:28

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0