Feeling hot hot hot

Hej du har kommit till Ellens automatiska bloggsvarare. Det är semestervecka nu och 53 grader ute så inte fan sitter jag här och bloggar. Ops, you caught me..

Förlåt för mitt trögflytande bloggande men det är FÖR varmt och skönt ute. Undantag --> Nu har det precis regnat en skvätt och jag ska iväg på dansträning så jag fick några minuter framför Laptopen iaf.



I tisdags var min pojke nere vid PUMA-Lagret i Helsingborg. "Älskling, det finns inte så mycket här så jag tar inte med så mycket hem", när jag väl kommer hem från Stockholm ligger det kläder och skor över heeela vardagsrumsgolvet och i sovrummet. Massor med grymt snygga Puma grejer till lilla miiig. Nu ska jag testa dom på danspasset.

Ha nu världens skönaste sommarkväll.

Ciao

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0