Grattis

Sofia Maria Öhrman (hoppas du inte har ett till mellannamn, får då har jag glömt..) föddes 18 Juli ,1985.
Jag träffade Fia första gången i Hagabadet, då kanske vi var (rätta mig om jag har fel) 9-10 år.
 Jag, fia och en till tjejkompis bestämde i vattnet att "vi ska vara bästa vänner" (- efter att vi hade umgåtts i 10 minuter.. påminner lite om det beteende man har kl 01.10 på krogen-dansgolvet).

Jag och Fia har gått i samma klass sen 4an på Karlslundsskolan, vi har väldigt många minnen tillsammans
(klassresa i 6an, alla filmer vi gjorde på Risbergska - en del barnvänliga, en del icke;), Studenten etc.. 

och jag hoppas vi kommer sitta tillsammans och sticka halsdukar och prata om barnbarnen när vi blir oldies.
 
Grattis På Födelsedagen min älskade Fia    






Fia älskar katter, därav bilden.. (kände att jag var tvungen att förklara mig så att ni förstår sammanhanget..)


Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Hagabadet, Risbergska, Karlslund. Väcker minnen hos mig!

2009-07-19 @ 10:00:04
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0