Mer Rickie åt folket!!

Väl inne på Facebook kom jag över något som ser ut som ett helt vanligt inlägg till Nathalie. Från Rickie det vill säga.. därmed upphör ordet vanlig och övergår till något mer alien-faboulus-lots of big hair-crazy-språk som Rickie oftar talar.. och som de i hans närhet kan förstå..

Se om ni kan..

Rickard Svensson skriver:
Å sicken flodhäst-kvinna sen, jag röstar på mys-partiet(sefilmmysaätagottduvet) det spelar ingen Roland, Harry Potter är sexig men det säger du inte till Peggy, ja tack 3 koppar tack, men bara en sukett, dingdingdong i la la la-land duvet. Mjauuu kisskiss men jag kommer aldrig ut ur garderoben för ingenting passar, det har börjat växa rött hår på mina pommes men ödmjukhet artighet och lady lovelylocks är ett måste!På lördag åker vi till Serbien, fy fan va gött de ska blii!!:D:D men ändå. Dessutom ska jag i fortsättningen raka ut mej och racka ner på dej ahha du skulle vart med, vi grilla den som en osskoss ompadompie med tourettes 5poäng. nej men allvar Miss Marple är skitbra, fast jag aldrig bandat det, vem orkar? och även 3 timmar i ett lok som luktar oregano, vem är vackrast vem är störst, inte Jörgen men JAG!



Alla skriker i kör : VI BEHÖVER VÅRAN RICKIE!!
Plz visit us more!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0