Mys-Ernst

Kan det sluta regna, tack! Jag tycker sommarkänslan försvinner en kort stund när det ÖSER ner så mycket som det gör nu.
            
Neee, när det är så här vilt och galet ute i stora världen så är det bäst att dra sig in ... och spela lite kort(!)  

Eller åtminstonde titta på lite repriser på TV - Sommar med Ernst
(nej jag är inte 65+, men jag tycker ändå att det är ett myyysigt program och att Ernst är en sån myyyysig person)
Jag fick precis några extra åldersrynkor.  

Men visst är han lite go´ i alla fall..



Härliga Ernst Citat

"Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting."
 
"Först kramar jag alla i familjen - sedan ställer jag mig vid spisen."

"När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där."

"Jag är nog den som gett plexiglaset ett ansikte."


"Jag hoppas det uppstår en viss förvirring, det vore skönt."

Kommentarer
Postat av: Ernst-fan

Jag tycker Ernst är en av de mysigaste i Sverige, så jag håller med dig ;)

2009-07-20 @ 09:43:34

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0