Well, as long as its cheap..or goat..

Någonting som jag finner avkopplande är att sitta ute i solen med en skvallertidning (ibland blir det "lyxigt" med en Hänt Bild eller Amelia, som jag läser om 3 dagar i rad.. och ibland när utbudet är relativt torrt så blir det en Damernas Värld..)

Nu har jag läst om alla tidningar ca 3-4 gånger, även Damernas Värld (och därav fått veta att prinsen i Monacko egentligen är en riktig hyvens kille, trots allt festande..) så nu tänkte jag beställa hem någon ny tidning och därför kikade jag runt lite efter bra erbjudanden..



3X ALLT I HEMMET + 2 LOTUSLYKTOR + VAS

Få några mysiga nummer av Allt i Hemmet att läsa. Just nu kan du få 3 nr av tidningen Allt i hemmet för bara 49,-. Du får också 2 guldfärgade lotuslyktor och en vas på köpet, helt utan extra kostnad.



Njaa... Lotuslyktorna lockade inte, så det får vara, annars skulle jag nog beställt *ZZzzZZzzz* .. hmm, vad finns det mer *läser vidare*




3X PLAZA KVINNA + VÄSKA + DVD

Plaza Kvinna 3 nr + väska från Fiorelli och dvd-filmen Inga tårar med Mikael Persbrandt endast 98 kr.


Det börjar närma sig något i min stil, okej det är ju inte Damernas Värld direkt, men det kan duga.. fast väskan var ful.. *söker vidare*





NR AV ALLT OM VETENSKAP + EN GET

Få 3 nr av Allt om vetenskap + en get för bara 79kr! Klicka här!  Läs Allt om vetenskap för bara 79 kr och få en get som premie! Klicka här!



PERFEKT!
Jag har ju alltid önskat mig en get.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0