CopyCat

Idag är det segt. Men igår var det KUL.
Vi shaka asset av oss på Villa Strömpis [Jag, Roy, Lisa, Erika, Nathalie, Sofia, Ronnie, Glenn, Daddy Mätz].
Jag skrev ett lite lulligt sms till Anja på vägen hem och imorse fick jag bara ett "Jaha. Och hur mår vi idag?" till svar. =D

Det var inte så planerat, så jag hyperventilerade en stund i panik efter jobbet eftersom jag inte hade något att ha på mig och håret var ruffsigt. Men jag drog bara på mig mina nya leggings med 25cm hög dragkedja längst med bägge vaderna, mitt svarta Zara Linne som är upprivet längst hela ryggen och min guldbruna Peruk, and off we go!


Nu är det slötid så det står härliga till, orkar inte skriva ihop ett roligt inlägg så jag tänkte dela med mig av ett inlägg från min Anjas blogg (som bajjthewey kommer hit imorgon och stannar en hel vecka. Hell Yeaaah!)

Enjoy.



Dialog två timmar innan bilden togs

Man till vänster: Fan, vad skönt att vara nere i Båstad.
Man till höger: Kanoners. Stekers. Grymmers.
Man till vänster: Vad ska du ha på dig ikväll?
Man till höger: Svart skjorta.
Man till vänster: Tajt?
Man till höger: Tajt som ett rövhål. Vad ska du ha?
Man till vänster: Svart skjorta. Skittajt. Alltså, i kväll ska knapprna flyga på den jäveln.
Man till höger: Skönt. Bra där.
Man till vänster: Jag tror jag kavlar upp den lite skönt sådär.
Man till höger: Kavla upp den? Bra där. Skön där.
Man till vänster: Och så ett par tajta jeans på det, va?
Man till höger: Ett par jeans som är så skönt jävla tajta att man ska kunna se min pung på 200 meters håll.
Man till vänster: Skön där.
Man till höger: Vad kör du för frippa, då?
Man till vänster: Kotletten. Du då, gubben?
Man till höger: Kotletten. Möjligen kör jag den lite snett.
Man till vänster: Snedkotletten tror jag kan funka i Båstad.
Man till höger: Skön där.
Man till vänster: Bra där.
Man till höger: Skönt.
Man till vänster: Bra.
Man till höger: Gubben.
Man till vänster: Bra gubben.
Man till höger: Skönt att vara i Båstad.
Man till vänster: Softers. Nu gör vi det här.
Man till höger: Bra där.
Man till vänster: Skön där.
Man till höger: Skön.
Man till vänster: Bra.

Hämtad ur Alex Schulmans Blogg.

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAAAAA ääälskaaa! :)

2009-07-15 @ 13:42:14

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0