HemmaLyx

Vilken underbar dag.
Jag gjorde tenta i helgen och de senaste dagarna har jag bara vilat, att kunna släppa det en liten stund och slappna av har varit rena lyxen.

Idag har jag solat och ätit god frukost, gått en promenad över stan och plockat med mig ansiktsprodukter för över 750 :-, två toppar från Zara och två vinflaskor (som jag senare gav till Pappa som en present), Vid 17-tiden blev det Body Pump + Spinning och har avslutat allt med väärldens spa-behandling, typ. Såg ett reportage i en tidning på tips för ett eget hemmaspa
Varm dusch med Peeling (gjord på olivolja, socker), Lite silkesdroppar genom håret och en lös fläta, Djuprengörande ansiktsmask + ögonkräm + ansiktsgel, Pedikyr och fotpeeling, Manikyr och handpeeling (så skönt! Ta bara det du har hemma som kaffesump, gnugga kornen över hela händerna, handflatorna, mellan fingarna och sköj med ljummet vatten).



Så fantastiskt skönt att bara ta hand om sig själv en liten stund, utan stress och andra krav.

Nu, Desperate Hoiusewives :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0