I need help!

Tack alla för en underbar Fest igår. Jag hade jätteroligt, hoppas ni alla hade det också.

Nu till betydligt allvarligare saker.
Jag klickade runt på nätet och fann en sida där man kan undersöka vilken hjärnhalva som är dominant.
Klicka här och titta på bilden där kvinnan snurrar.. vilket håll snurrar hon åt? Man kan tro att det borde vara självklart, men icke..

Jag upptäckte att genom att placera blicken en bit ner på sidan av bilden så byter hon plötsligt håll och efter en stund kunde jag bestämma att hon ska byta håll - så gör hon det. Jag fick henne att byta håll hela tiden med bara några sekunders intervaller - hur fan funkar det??*

Testa själv, se om du kan bestämma vilket håll hon ska snurra åt.
You spin me right round baby, right round. like a record baby, right round round round 



*tidsfördriv

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0