Verry verry Sscchexy

Top Model & SoyaLatte, perfekt återhämtning efter jobbet - innan träning. 

Slår över i reklampausen.

That 70's show spelar "Truth or Dare"
Jackie (sitter i knät på Steve) - Okey Steve, If you pick "Truth" the question will be Do you Love me? if you pick "Dare" you will have to say you love me..
Steve - Ok, Hm ........... PASS!!

Haha =D

Kom att tänka på när Anja och Fia och jag satt och pratade om killar, och att man ibland har vissa preferenser när det kommer till utseende på killar, Jag och Anja kom in på vilka typer av killar som inte faller oss i smaken.
"Kineser och Indier, det är ingenting jag faller i första taget för" /Jag
"Ne Indier är inget för mig heller. Det är nog något med det där "verry verry sscchexy"

  


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0