Åå Härliga Fredag! <3

Min lediga dag,
Fredag,
Bästa dagen på hela veckan att vara ledig på - varför? don't know. Men så är det!

Har precis varit och gjort pedikyr - fina fossingar fick jag, perfekt uppladdning inför vårsäsongen.

Sitter nu och bara slappnar av - klarade uppgiften i Arbetsrätten och tar därför en välbehövd studiefri dag, framför "Vänner" på TVn och det här klippet med Joey är SÅ kul.

Ska snart bege mig ut och köpa ett par gryyymt snygga skor på jobbet. Bruna pumps helt 'sönderrivna' med läderliknande band över hela foten och ca 6-7 cm klack. Perfekt att strosa omkring på stan i när vädret börjar tillåta.


Nu ska jag dricka upp mitt Kaffe (laddar inför intensiv BodyPump), gå ut och köpa skorna och köpa Té med massvis av antioxidanter och Ikväll blir det att äta middag hos Mamma&Pappa med bror min och Nordin.

Ha en treeevlig fredag =)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0