I Brist på annat..

Klockan är 00.32, jag har gjort alla kvällsrutiner dvs pluggat, ätit (och sen ätit lite till), städat (maniskt I might add) - det är så typiskt mig "Jag ska nog torka rent lite på spisen, innan det ska jag bara diska rent ALLT som står i diskhon.. oj där var det en liten fläck på köksluckan, det är lika bra att jag torkar rent ALLA köksluckor, jaha där var det lite smuts i taket - vart är min stege??" En sak leder till en annan och det slutar med att jag står och sorterar skafferiet. Psyko.

Nu när jag ligger i min nybäddade säng, och i brist på annat måste tilläggas, tittar jag på Conan O'brien, ni vet han som ser ut som Dennis. 


Programmet i sig är väl ingen höjdare, och jag är ändå inte kräsen av mig - kanske ska gå in på svtplay och kolla på "Plus" istället.
Jag skojar inte.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0