Jag är seriös med mitt bloggande..

Nu är det EXAKT en vecka sedan jag skrev ett inlägg, och det ska firas(!) - med att skriva om samma sak som i förra blogg inlägget. Intressant säger ni. Jajjemen säger jag.
På söndagar finns det inte så väldigt mycket att se på TV kl 20.00 förutom WipeOut och så klart Mitt bröllop i Era Händer. Men det sistnämnda är inget jag ägnar min dyrbara söndagstid åt att titta på - jag kollar nog säkerligen på reprisen istället.

Kitty "Vafan ska man göra det här för!?!"
Felix Herngren "Varför man ska göra det här?? Jo det ska jag tala om för dig - DÄRFÖR! ..Hoppa nu då!"
Kolla på ett Wipeout-klipp här


Lisa kommer snart och vi ska ha myskväll, imorgon ska vi gå på Yoga och sen börjar vi jobba samtidigt.
 
Efter jobbet är det BodyPump, det blir en bra start på veckan.
På tisdag kommer älsk hem =)



Kommentarer
Postat av: Heléne

what?? ingen combat?? då får jag slåss för oss båda! :) hälsa snygg-Lisa!

2009-03-23 @ 09:53:26
URL: http://lillamaggan.blogspot.com
Postat av: Anja

Mitt bröllop i era händer är riktigt sugigt. Så det behöver du inte titta på. Åh snart kommer du hit älskling. Hiiiii-iiiiiit :D

2009-03-23 @ 22:42:14

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0