..Such a Perfect day

Min och Lisa's lediga helg!
Bästa starten på en lördagsmorgon? - BodyPump, 09.00.

Efter träningen åt vi frukostbuffé på JAVA och det var vi väl värda. Mackor, kalkon, ägg, skinka, grönsaker, philadelphiaost, frukt, Té, fil & Müsli, mums!

Tog en tripp på stan efter frukost som i sin tur slutade med tre shoppingpåsar.. där i låg (bland annat)
En svart kort arméjacka med guldknappar från H&M, den kommer bli så fin att ha på stads-trippar i vår. 
En chockrosa hoodtröja att mysa i hemma, även den från H&M
Liten svart axelväska i fuskskinn från Zara

Nu: Ett perfekt skumbad med mycket bubblor


Ikväll: T A C O S


Nästa veckaLES MILLS premiärer på gymmet (Det är inte klokt att man blir så nöjd för så lite;)




Missa inte Melodifestivalen ikväll. Det tänker jag göra, jag ska gå på Bio istället.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0