Im in love with a fairytale.

Im in Love with Alexander Rybak.
Hans låt i Eurovision är underbar! Ååå han är så dock-söt, man vill bara pussa han på kinden! Och Norge kommer att få pluspoäng i kanten av Ryssarna eftersom han har bakgrundsdansare som dansar 'Kalinka'.

 


Ukraina gjorde ett ashärligt bidrag för några år sedan, kommer ni ihåg det? Jag vet att Roy kommer ihåg det iaf ;D
En UFO-tant i metallkostym och hatt som sjöng da-da-dadadadada och rörde händerna upp och ner, älskar den låten. För er som inte har en aning kommer här en liten återblick   





Årets bidrag är inte i riiiktigt samma klass.
Bra att de försöker sopa undan lite på scenen i början, men måste de använda hennes hår? Inte speciellt hygieniskt. Nja, en mer glamorös entré hade kanske skrapat ihop några poäng till Ukraina, de lär de behöva för låten kommer inte dra in en enda poäng.


 


Jag har alltid gillat Bosniska kill.... jag menar, Bosnisk musik. Det är skön musik, rolig att dansa kollo till (Ja, jag kan bosnisk folkdans =P). Årets bosniska bidrag står inte ut på något speciellt sätt så man kan göra narr av det. Så då får jag välja Serbiens bidrag istället. Om jag ska vara ärlig så kan jag inte höra skillnad på Bosnisk och Serbisk musik, tyvärr.

Serbien har i år valt att låta Adam Alsing inta scenen i en blekt  clownen-BoZo-peruk.

Varför? (jag har ingen aning)
Är det underhållande (Ja, kanske lite)

 


Så. Vilket land kommer du rösta på?

Kommentarer
Postat av: Elina

Bosniska låten är den bästa hitills!

2009-05-11 @ 22:55:31
Postat av: Lisa

Svenska låten är sunk dålig. Norge ruleeez!!!!

2009-05-11 @ 22:56:09
Postat av: Joline

Hahahahaha han ser ut som Adam alsing

2009-05-11 @ 22:57:51
Postat av: belloo

Härligt. Jo det är bara fint här :)Va gör du nuförtiden då? jobbade i klädaffär eller hur det va?

2009-05-12 @ 13:11:48
URL: http://belloo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0