Morgonrutiner

Hemma i den här lägenheten bor två ganska sportsliga personer. Tycker jag själv i alla fall.
Båda tränar nästan varje dag.
Skillnaden är väl mer att den ena har träningen som vardag, som jobb och det ger lön dessutom.
Den andre är lekman eller amatör if you will.

Vid frukost är rollerna ombytta.

När jag har träning kl 09.00 en Lördagsmorgon går jag upp 07.45, duschar snabbt, går ut i köket och dricker en proteindrink + äter en banan (vill inte vara för full i magen när jag ska träna inom en timme) och tar en Kaffe.

Nordin försover sig. Går upp 20 minuter innan samling, springer ut i köket med ruffsigt hår och äter en tallrik chocopuffs (små chokladbollar) med mjölk.

Kommentarerna känns överflödiga.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0