Ready for some girl on girl action(?)

Ikväll skulle jag och sambon kika på film. Trodde jag. Men näpp! Det är ju fotboll på TV som han absoluuuut ville se. Carro varnade mig på jobbet idag att det var fotboll ikväll, så jag borde varit mer förberedd.

Nu sitter jag i sovrummet och halvsover framför min laptop.
Ute i vardagsrummet sitter fyra Karlar med ett vinglas i handen och gallskriker åt TVn, och då snackar vi tjejskrik utan överdrift, tänk er ett ljust 'aaaaaaaaaaaa!!" varje gång motståndarlaget kommer nära mål. - Hi bubbles.. Manly!


Kommentarer
Postat av: belloo

Hej Ellen. Hoppas allt är bra med dig! kikar in på din blogg då och då :) Jaja, ha det toppen och trevlig söndag/ Bella

2009-05-03 @ 18:52:24
URL: http://belloo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0