S T O R M

Tänkte bättra på solbrännan efter jobbet idag. Den idén sprack så fort jag satte foten utanför dörren. STOOORM!!
Gjorde några tappra försök, med Expressen Fredag hårt i ena handen och en kopp vitt kaffe i andra satt jag på terassen hos mina föräldrar. Tidningen blåstes ur min hand och en tornado tog mitt kaffe - så jag gick in.

Nää.. när det är så här blåsigt ute i stora världen så är det bäst att dra sig in.. och spela lite kort! (Sunes Jul)
 - Eller lite internetshopping i alla fall.

Inga köer, människor som nyser och hostar eller neonupplysta omklädningsrum.
 
Här ska ni få ett litet tips där ni kan klicka hem hårprodukter för en billigare peng än ute i frisörbutikerna (sch.. säg inget till nathalie ;)

forHair.se | Märkesprodukter på nätet - Hår, hårvårdsprodukter och tips.



P E R S O N L I G A  F A V O R I T E R

Denna söta salt och pepparliknande produkt pudrar du i hårbotten, LYFTER verkligen håret från hårbotten och ger en matt á la rockstar-liknande effekt.



 
Ger lyster - spraya över håret, eller peruken (if you will) - och voilá, perfekt finish!




Redo för Beach 2009?? - Här är produkten för dig. Kort och gott; Saltvattenspray.

Kommentarer
Postat av: jeanette

jag ska absolut tala om för natta;)

2009-05-10 @ 13:52:35
Postat av: Johanna

Jag ääälskar dust it, den är för bra o ha i håret. Tack för tipset om sidan den ska jag använda flitigt framöver. mvh johanna

2009-05-10 @ 18:43:15
Postat av: Sofia

Tack för tipset! kram

2009-05-11 @ 13:53:13

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0