Söndagsparty

Vilken hääärlig dag. HIttade mina skor i rätt strl ute på marieberg, eftersom det var helt slut inne i stan =D

Sol och blå himmel hela dagen.

Leeeeeeeedig
(men det trodde jag ni redan förstod med hänvisning till den första meningen i inlägget).


Jag klarade min sista inlämningsuppgift i arbetsrätten så nu väntar bara sista tentan i Juni. Därför har jag beslutat att INTE ta upp laptopen och börja plugga. Jag ska ta det lugnt, titta på Söndagsparty med Filip & Fredrik utan att få skuldkänslor för att jag inte pluggar och mumsa en ½ ask jordgubbar. Det är vardagslyx för mig.

 
 Gäster ikväll är mina personliga favoriter, en del av Galenskaparna och After Shave och Carson Kressley från Fab 5.

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0