Completely pointless - but utterly entertaining

Hemma från träningen, idag blev det
Uppvärmning - spinning
250 sit-ups
BodyJam (Danspass 60 min)

Efter passet: Proteinfluff m. jordgubb <-- www.proteinfabriken.se
(Det är så grymt mättande, vilket är väldigt bra efter träning)

Fasiken vad kul det är att vara tillbaka på passen igen - also known as the love of my life. Typ.
Snart blir det dags att hoppa på BodyCombaten igen, det är så sjukt roligt!!

En skön dusch och Kvällsmat (mina hemlagade soppor är mästerverk.) 
Och självklart Desperate Housewives.
Till det hade jag fixat fruktsallad + kesella med lite fun light apple chai och riven kokos, den nya fun lighten är en perfekt höst-dricka med smak av äpple och kanel, häller man lite i keson eller kesellan blir det smarrigt :D

 




Kommentarer
Postat av: Anja

Helloooo Anna Skipper!



Haha min sida är under konstruktion kan man säga (jag vill inte haaa koooorv!)

2009-11-11 @ 09:29:59
URL: http://anjakallstedt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0