Dagens tips

Jag har ett sjukt bra tips som jag måste dela med mig av.
Visste ni att om man byter dammsugarpåse oftare än, låt säga, varje kvartal så är det mycket lättare att dammsuga.
I learned that the hard way.

Jag dammsög tidigare idag och såg att det fastnade smuts i dammssugarröret.. efter en stunds dammsugande så bestämde jag mig för att, äntligen(!), byta dammsugarpåse.
Lättare sagt än gjort.
Påsen var FULL med .. ja, damm. Den gick knappt att ta loss för den var så proppad.

Men jäklar vilken effektiv dammsugaren jag har nu, jag lovar att det är som en helt ny maskin. 

Dagens tips: Byta dammsugarpåse minst 3-4ggr per år. ..Eller oftare..  

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0