Day off

Sitter i vardagsrummet framför Project Runway och ska precis ta och läsa igenom uppsatsen som nu är 21 sidor lång. Något ostrukturerad så det är självklart väldigt mycket jobb kvar - men, det är en bra bit på vägen!
När uppsatsen är klar skall den innehålla ca 30 sidor text + framsida, sammanfattning, källförteckning etc.


Är ledig från både jobb & skola idag, därav har det blivit en lugn, skön dag - Städat, fixat å donat hemma, varit ute med Pappa, vilat - tills Roy ringde och väckte mig, men tur var väl det, avskyr att sova bort dagen.

Har ÄNTLIGEN hittat en vinterjacka!
Varm som en kängurupung, i den ska mysa under vintern, hade inte klarat mig igenom vinterhalvåret annars.



Nu är det äntligen dags för Mellis :)
Kaffe + protein + kesella m psylliumfrön och pumpakärnor

 Det betyder att snart är det dags för workout - gym + kampsport.


Roy
, Jag SKA vinna det där vadet!
Mohaha


Kommentarer
Postat av: Anjahaha

Hahaha, Roy berättade om erat vad. TVÅ magrutor ellen, det kan man ju träna fram på några dagar =D Haha stackars Goy. He's got himself a baaad bet!

2009-11-25 @ 23:02:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0