Designa din drömklänning

GodMorgon :)

Frukosten är avklarad,
räkningarna är betalda
 -> nu ska jag snart gå och ta ut alla mina aggressioner på en skivstång.
Time for BodyPump.




I morgon har Luftslottet Som Sprängdes premiär, någon som ska gå och se den??
Jag bör nog prioritera att se tvåan först..... eller så går jag och ser New Moon, igen. ;) 






En kul idé som Vero Moda kör just nu är tävlingen "designa din egen drömklänning",
vinnaren får se sin kreation bli till verklighet då Vero Moda kommer att sälja klänningen i butiker i vår.

Skapa din egen drömklänning här! 


Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Både ettan o tvåan är asbra, har inte sett trean än men de måste göras! Ha de bra tjejen. kram vicktoria

2009-11-26 @ 21:04:59

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0