Ellen filosoferar

Nu har jag precis sett Twilight - New Moon och den var, såklart, väldigt bra.
Alla tjejer gick ut efter bion och drömde vidare om Edward Cullen, varför?
Jo! För han säger allt man egentligen vill höra, något förvrängt a lá William Shakespeare.

"Dina andetag är det som gör mitt liv värt att leva",
"Jag levde inte på riktigt innan jag träffade dig" -
viskar han hest i ditt öra.

Jag vet inte vad ni tycker men mitt hjärta smälte i alla fall.

Sen är det kanske något speciellt med sminkade killar(?)

Edward Cullen - ljust puder, blodröd läppfärg,

Jack Sparrow - Svart ögonskugga och suddig kajal
 
 

Ja, ni ser själva.

För att nämna en helt annan sak, men dock lika betydelsefull , så fick jag ett avi från Posten innehållande mina Jimmy Choo beloved ones.












Ravishing accessories.

Godnatt alla goingar!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Armbandet med kedjorna var ju riktigt hett! Rock´n roll

2009-11-22 @ 12:36:34
URL: http://jolines.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0