Successful Multitasking



Äntligen hemma!! Åkte hemifrån kl 13.30 till gymmet, idag blev det:
25 min på crossen,
Bicepsträning
*cha-tich* pisk fick dom minsann,
300 sit-ups,
resten Cykling
och till sist Stretch
.
       

Skulle egentligen bara direkt hem efter det, men lyckades hamna inne på MQ och fick med mig ett par leggings med skinndetaljer på utsidorna av benen, Två matkassar från ICA + två paket från Posten :) :)

Nu är jag äntligen KLAR med allt. Har gjort två soppor (en blomkålssoppa som är supergod, mild, krämig och grymt nyttig och en trattkantarell soppa), fylld paprika med Tofu, Köttbullar med linfrön och Pannbiff..
Nu är jag helt slut *puh*

Ska hoppa in i duschen. Direkt efter blir det att ligga 10 min på min spikmatta för att få tillbaka all energi eftersom jag måste sätta mig vid datorn och plugga sen igen..

Spikmattan is the shit!
Jag är så trött så att jag inte ens orkar lägga in några bilder. Men föreställ er bara en matta med spikar så går det nog vägen.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0