Första adventsmys

Ehm..Viii komma, vii komma från pe-par-ka-ke-laaand. Det är ju fantastiskt!!
(Ja visst är det..)






Första advent betyder mys, pepparkakor, lussebullar & Glögg.

Det finns inte så många andra dagar på året som jag kräver att det ska finnas pepparkakor och glögg hemma, men idag är det bannemig ett stort krav.
Efter jobbet får det bli inhandling av lussebullar och pepparkakor + naturgodis. :D
Om jag inte hade behövt gå till jobbet hade denna dag varit fulländad.

Kommande vecka innebär
Mer träning,
Julshopping,
FödelsedagsKalas på Lördag med mina älskade <3

 



Passa på å mys lite extra idag!
och köp lättglögg.. all annan glögg smakar skit.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0