Gamla (kläder) minnen

Det är så synd (för er läsare) att jag inte kan lägga upp mina och Anjas filmer som vi har gjort under åren, alla är barnvänliga.

Under tiden på Risbergska filmade vi oss igenom redovisningarna, bokstavligt talat. Varenda gång vi fick möjligheten att göra en humoristisk film av vår redovisning - så tog vi den.

Scen: Vem vill bli miljonär

*Vem vill bli miljonär Intromusik*

Anja
*med en Bengt-Magnusson-Mask, som vi printat ut i en färgskrivare och tejpat över Anjas ansikte OCH en möööörk basröst*
- Varför pratar Bengt Magnusson som han gör!? A - Han ÄR ett sär, B - Han har VARIT militär, C - Han blir SNART pensionär eller D - han har SVALT en miljonär.





Ja ni ser ju själva. En succé!

Kommentarer
Postat av: Anja

VÄLDIGT trevligt. Synd att jag inte har den filmen hemma heller. Eller masken. Hade varit perfekt annars när man vill hotta upp saker och ting lite med pojkvännen...

2009-11-09 @ 17:47:33
Postat av: Johanna

hahahahahahahahahaa sjuk du e!

2009-11-09 @ 20:41:56
Postat av: belloo

haha. det där minns jag ..:P

2009-11-09 @ 21:15:06
URL: http://belloo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0