Gottis

Vilken sjukt seg Söndag. Jag skyller ALLT på vädret.

När jag kom hem efter en dag på IKEA med föräldrarna var klockan strax innan 15 och det började redan bli mörkt. Eftermiddagsfika i soffan: En varm kopp kaffe + frukt, då kände jag hur trött och seg jag verkligen var. Men vad gör jag?
Vilar framför TVn?
Jag gick och plockade fram träningskläderna, bytte om, tog paraplyet och cyklade (i regnet) till gymmet och körde ett pass - 25min dans + 30min styrketräning.

Det svåraste med träningen är som sagt inte att köra dubbelpass på gymmet - det är att dra upp arslet ur TV-soffan och gå utanför dörren. Så alla som lyckas med det ska ha en rejäl klapp på axeln, rumpan, ja vart fan ni vill.


På söndagar är höjdpunkten Vem Kan Slå Filip & Fredrik.
OCH!
Mitt, välförtjänta, naturgodis :D

I min påse finner ni
 
         
Bananchips med yoghurt
Macadamianötter
Jordgubbar med yoghurtöverdrag
Valnötter

Mmm Gottis :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0