I just can't stop, I just can't stop

Idag var det rrriktigt jobbigt att kliva upp ur sängen. Klockan ringde 08.00, det var kallt, mörkt och trist ute. Jag satte mig upp i sängen och sov sittandes i ungefär 5 minuter.

 

När jag väl kom upp väntade en kopp kaffe på mig i köket sen bar det iväg till gymmet, jag var nära att bara skita i det och somna om - men efter passet kände jag hur mycket bättre jag mådde, och hur bra jag mår nu.

Hade jag somnat om imorse och gett mig en extra timmes sovmorgon hade jag mått mycket sämre,
det gäller bara att ta sig över den gränsen på morgonen att kämpa sig upp och i träningskläderna - sen går allt av sig självt.



[Strudier visar att en eftermiddagskaffe eller en powernap på 30 minuter på eftermiddagen ger bättre effekt på trötthet än att ta någon timmes extra sovmorgon - faktum är att de personer som sov längre på morgonen blev ännu tröttare på eftermiddagen.]


Dagens träning:

25 Min på Crossen
Bicepslyft
Benböj
200 sit-ups
Stretch
Effektiv tid: 60 minuter

Frukost efter passet:
Grönt té med citron, gröt och en skål med färska blåbär + linfrön + pumpakärnor + musli + kesella + vaniljyoghurt. SÅÅ gott!!
och till sist, en liten frukt :)

Dags att bege sig ut och hitta en vinterjacka.
Hoppas ni alla får en underbar dag, ciao!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0