If you want me you can watch me on your video phone

Ingen har väl missat Beyoncé och Lady Gaga's nya hit "Video Phone"?
Jag vet inte vad jag tycker om den än.. men förr eller senare kommer jag säkert att gilla den, eftersom det är både Beyoncé och Lady Gaga - det kommer säkert alla att göra.


 

Mätt och belåten! - Jag lagar så grymt god mat ibland! Alla som gillar skaldjur måste testa det här, det är supergott!
Skala färska räkor. Hacka vitlök och röd chili, fräs i en hel del saltad olivolja. Släng i massor med persilja och hetta upp. Släng i räkorna när allt är genomstekt, bara 30 sek annars blir de sega. Servera i en djup tallrik med nybakat grovt bröd. Använd inga bestick, bryt brödet och "nyp" tag i munsbitar.

Mummmsss!


Nu ska jag mysa med Nala och dricka glögg. Snart är det dags för Vem Kan Slå Filip & Fredrik och mumsa Naturgodiis

Imorgon startar ännu en träningsvecka, med guldkant eftersom my birthday's coming up!:)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0