It's getting cold out here..

..So put on all your clothes..

Förra året när kylan kom så
panikshoppade jag en röd PEAK jacka på STADIUM, men nu vill jag ju ha en ny..
det var väl spenderade pengar.
 

Firade min bror idag med familj och släkt.
När alla gått blev det kvällsmat -
Lövbiff med tomatsallad, mummis.

Och det ska bli så SKÖNT imorgon att slippa cykla till universitetet på morgonen. Jag och Emilie bestämde oss för att arbeta hemma på uppsatsen, vilket var ett ypperligt förslag, då kan jag slö-dricka mitt chaité och äta en god frukost i lugn och ro med tända ljus och en varm filt.


Träning blire också såklart.
Funderar på att köra ett förmiddagspass - Biceps, triceps + mage
och spinning på eftermiddagen.

Förhoppningsvis kommer mitt proteinfluff som ett brev på posten också, eller snarare paket.


Natti natti!


Kommentarer
Postat av: julia

Hejsan ! Hoppas allt e bra me dig ? hur många dagar i veckan tränar du ?? vad rekommennderar du mellan; träna gym eller gå på pass som dans spinning och yoga? tscksam för svar. pussåhej

2009-11-04 @ 07:48:18
Postat av: Ellen

God Morgon! Här e allt fint, själv? Det är olika, men en ultimat träningsvecka innehåller ca 6-7 olika pass, det kan bli dubbelpass en tis & tors exempelvis.. Jag föredrar passen för det är roligast - och det är det som är viktigtast, att man har roligt när man tränar! Men så länge du kombinerar styrka och kondition spelar det ingen roll om det är styrka på gymmet och kondition på löpbandet, eller styrka på ett bodypumppass och kondition på ett kampsportspass. Ha det så bra nu!

2009-11-04 @ 09:16:44
URL: http://ellenmolin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0