Jag lovar att bli en sundare och friskare människa under semestern

okej, allihopa nu då! - Jag lovar att bli en sundare och friskare människa under semestern.
BRA! Det håller vi tummarna på.




På måndag börjar mitt nya liv.
Hur många gånger har man inte hört någon säga så?
Jag vet att jag själv har sagt så åtskilliga gånger, tror det ligger lite skuldkänsla bakom de orden. Att man vet att man har ätit för mycket godsaker under en tid och vill ändra det, eller att man har slarvat med motion och träning.. Så därför har jag nu bestämt mig för att utmana mig själv.

Vad vill jag uppnå med min träning och kan kosten bidra till att jag når mitt mål snabbare?
Som de flesta vet tycker jag ovanstående ämnen är intressant och jag skulle faktiskt vilja utbilda mig som personlig tränare och/eller kostrådgivare.. Så har ni någon fråga - shoot!

Så nu är det hårdträning, inga sötsaker och mycket protein.

Mål: Se hur pass mycket magmuskler jag kan bygga fram till 5 december.
Varför 5/12? - Det är lite mer än en månad tills dess, jag fyller år 4 december och ska ha DunderKalas den 5e så det får bli en snygg födelsedagspresent till mig själv.

Är jag seriös?
Ja vi får väl se hur det går så kan jag svara på den frågan 6/12.

Utlovar uppdatering av bilder varje vecka för att (förhoppningsvis) se någon form av förändring. 

Kommentarer
Postat av: Emily

Du har världens plattaste mage redan, hjälp mig i stället för min airbag måste bort innan nästa sommar! ahaaha puss

2009-11-03 @ 12:17:49
URL: http://[email protected]

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0