Jimmy Choo Delivery

Sitter och skriver på min uppsats och mumsar på en fruktsallad på granatäpple, clementin och papaya + fun light apple chai.

24 november, dagen innan löning, håller jag mig inomhus.
Som min Anja uttryckte sig kan en sådan här dag kännas rätt tom.. meningslös..



Fick min andra Jimmy Choo Delivery idag.
(Ja nu kanske ni förstår ovanstående filmklipp lite bättre)

Två par gryyyyymt snygga Shoes till lilla mig!
Men!
Jag ska inte behålla ett par - varför-i-helvete-då-för - För jag har redan ett par identiska hemma, så det får räcka.

Någon som är intresserad av dessa Gladiatorsandaler strl 38 så säg till bara, annars skickas de tillbaka!


åå de är så snygga så jag mår dåligt.

Men de andra paret tillhör miiig


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0