Jimmy Choo

Idag händer det. Jag hörde nästan mullret från de tusentals människor som överföll personalen inne på H&M när dörrarna öppnades, i Stockholm.

Antingen så har jag gått miste om informationen - eller så finns inte kollektionen i Örebro. Det suger..

Istället fick man snällt logga in på H&M's hemsida, trodde jag.. "Just nu är det fullt i butiken", "error", "det går inte att beställa just nu". "besök gärna tradera.se för våra varor - som kommer säljas för tusentals kronor om några veckor när de första kunderna fått varorna levererade hem till sig".

Men jag kom in!! Till slut!!
Ett par skor *klick*
En plånbok *klick*
Ett armband *klick*

I mean isn't that just kickyouinthecrotchspitonyourneck fantastic!

Jag gick lös på grejerna kan jag lova! Nu återstår bara att se vilka som blir levererade..
*gnuggar händerna*


Kommentarer
Postat av: M

ja, det gäller fan att vara FÖRST!!

2009-11-14 @ 11:06:12
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0