Julstämning

Börjat fundera ut vad du ska köpa för julklappar än?
Inte jag heller.

Men idag har jag i varje fall satt upp julpynt; jag jobbar i helgen och ville vara lite duktig nu när jag hade lite fri tid.
Blev glatt förvånad över att jag är så organiserad - hittade julsakerna direkt och de var nerpackade snyggt och prydligt i kartonger (okej, nu hade jag bara 3 julsaker som var nerpackade, men ändå..)


Det är kanske lättare att komma på vad man själv vill ha än vad man ska köpa till andra.

Söta Julklappstips:

Denna supersöta klocka, finns i flera olika färger på Junkyard



Armband från Mihi


Väska från Friis o Co





Men jag är inte så svår att handla julklappar till.
Köper man presentkort på Make Up Store så har man halva inne.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0