Morning Therapy

God morgon på er!
(klockan är iof 10.02 och jag har varit uppe sen 07, men hann inte sätta mig vid datorn förens nu)

Nu ska jag dela med mig av mitt morgontips på KAFFE.

Jag dricker mycket té och speciellt till frukost
- MEN de dagar jag har tid och är för ZzZtröttZzZ måste jag starta
med en kopp kaffe..



Ta en skvätt Minimjölk och häll i en kastrull


Häll i lite Kanel - efter tycke och smak



Vispa så det blir lite skummigt och lätt fluffigt



Häll upp en kopp KAFFE + toppa med skummet och dutta på lite extra Kanel som topping.
MUMS!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan! :)



Jag har precis startat en Veckans Blogg-tävling på min blogg, så nu letar jag efter roliga, intressanta bloggar som vill vara med och tävla. Det hade varit kul om du vill vara med! Du kan anmäla dig i detta inlägget:



http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-v-45.html



Kram, Tess

2009-11-04 @ 10:43:58
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0