Paradise Hotel - By Alex Schulman

Någon som såg premiären av Paradise Hotel igår?
Jag slog på TVn, AV MISSTAG bör tilläggas och såg att Paradise Hotel började på tv6. Ja det var ett misstag, jag var mitt uppe i ett annat hotell, Heartbreak Hotel på tv4 - som kl 22.00 bröt för nyheter. Nej jag är inte 45 år gammal.

Missade du programmet kan du se hela HÄR - På tv6play

Vad hände?
JO, ett gäng tjejer checkade in, fick träffa 6 st killar, de TVINGAS bo i exklusiva masterbedrooms, kille/tjej, och det blev nuppis redan första programmet. Jajamensan.
Mycket underhållande.

Jag förstår inte varför alla program kör på samma röda tråd?
Tänk er ULLARED där solbrända, barbröstade, ölmagande (is that a word!?) turister shoppar som galna inne på Ullareds varuhus och tar en snabbis bakom de bäst-säljande plastpåsarna.

Det här förslaget kan man nog tjäna pengar på
*skickar ett mail till kanal 5*



I Schulman show har Alex Schulman uppmärksammat det här Paradise Hotel-parets nuppande och ett ljud(!) som tjejen ger ifrån sig, han kör detta i slow-motion framför bl.a. Idol-Jury Andreas - som bytheway är en av sveriges stelaste män, vilket jag tyckte var riiiktigt kul.
Se klippet HÄR och spola fram till 18.40 (och var uppmärksam vid 19.42, där alla viker sig i skratt förutom Idol- Jury Andreas.)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0