Shoppiiiing

Morgoncardio-passet är avklarat.
Crosstrainer + lite biceps+triceps och mage.
Jag erkänner, det var inte världens jobbigaste pass, det tog ca 35 min (20min cross 15min reps) men det räckte för att vakna (läs: 07.50) på morgonen.

Har nyss ätit en välförtjänt smarrig frukost, en skål med färska blåbär i botten toppade med linfrön, pumpakärnor, keso, müsli och vanilj yoghurt över hela skiten. Grönt Té med hallon/smultron, Vitaminbrus med apelsinsmak, Gojibär och en skivad Sharon.


Snart dags att göra sig klar för en shoppingdag med Roy,
och en lunch
(kanske på La Baguette om jag får bestämma) :D

Hoppas ni alla får en trevlig dag!


Ordf och Vice Ordf i KUU


Kommentarer
Postat av: Mona

Söta ni är ihop!!

2009-11-17 @ 23:10:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0