Thank you OpenOffice



Som en jävligt snål student känner jag mig inte sugen på att spendera tusenlappar på ett word-paket till min laptop.

(Ja jag vet att det kan gå att ladda hem på ett eller annat sätt, men här har ni tjejen som, så sent som igår, slet av en elkontakt på mitten så att koppartrådarna blottades = blixter & dunder och hela vardagsrummet slocknade, summa summarum: jag håller mig undan från allt som har med teknik att göra tills vidare)

Därför är jag tacksam för OpenOffice. Ett gratisprogram där man kan skriva precis som i Word. De har till och med rättstavning..

.obs, orden är tagna ur sitt sammanhang.
Jag skriver: Likabehandlingsprincipen
OpenOffice vill skriva: ordbehandlingsprogram
Jag skriver: antlitande
OpenOffice: hjärtslitande
Jag skriver: Strasbourg
OpenOffice:  Stratosfär

Förstår ni hur väl formulerad min text i uppsatsen kommer att bli med hjälp av det här!?
inte jag heller..



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0