Zara - händelsernas centrum

Arbetsdagarna går sakta men säkert förbi.
Inte speciellt mycket förändras.
Trodde jag!

Plötsligt hör jag hur det strömmar musik ur högtalarna, och inte vilken musik som helst!
"Heartless" med Kanye West
- det var dagens mest uppskattade ögonblick.


Det kanske inte verkar mycket för er, men tänk er att jag har jobbat där sen vi öppnade för två år sedan och VARJE dag har det varit samma musik, hela tiden! Kan ni förstå att VARJE dag har det varit samma musik. Jag har jobbat där sen vi öppnade för två år sedan och VARJE dag har det varit samma musik, hela tiden! VARJE samma dag musik två år VARJE ..

Ja, ni förstår hur jobbigt det kan bli..

Inte nog med det,
jag har tidigare berättat att Ensam-mamma-söker-Helena varit inne hos oss och handlat,
men idag(!) kom en RIKTIG kändis in!

Håll i er nu!

Pappan-i-Telia-Reklamen!!!



Jag är fortfarande skakad efter detta stormöte.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Va!? Missade jag denna legend?? Hehe

2009-11-06 @ 08:15:50
Postat av: Ylva

"De brukar kalla mig Roland från Småland, men jag är ju egentligen från Skåne."



;)

2009-11-06 @ 10:31:04

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0