Desperat

Efter flera månaders tomrum är dom äntligen tillbaka på Kanal 5.
Jag ääälskar Desperate Housewives, har alla boxar hemma och har säkert sett alla avsnitt kanske 5 ggr. Hej liv. (Mitt eget liv alltså.. inte någon som heter Liv.. ja ni fattar.. *host* moving on) ;D

Igår var det säsongspremiär och jag har väntat heeeela sommaren på att få reda på vem som Mike gifte sig med.
Susan såklart!
Hade det varit den andra rödhåriga kärringen hade TVn åkt ut genom fönstret.



De blir bara hetare för varje säsong som går.
Vem tycker du är hetast ?

Kommentarer
Postat av: calisa

Eva Longoria så klart. Snyggare får man leta efter!

Kram

2009-10-07 @ 16:39:50
Postat av: veronica

på den där bilden är alla lika heta, photoshop javeeesst=)

2009-10-09 @ 19:13:39

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser)

Har du en Blogg? Tell me!

Sweet Opinions:

Trackback
RSS 2.0